Obchodné meno:
MIlica Lovíšková
Sídlo:
Horný Hričov 213 01342 Horný Hričov
Korešpondenčná adresa: Horný Hričov 213 01342 Horný Hričov
PREČÍTAJTE SI PROSÍM TIETO OBCHODNÉ PODMIENKY PREDAJCU NA PORTÁLI ROBENE.SK, KTORÉ OBSAHUJÚ PODSTATNÉ INFORMÁCIE TÝKAJÚCE SA VAŠICH PRÁV A POVINNOSTÍ, VRÁTANE ICH OBMEDZENÍ V NIEKTORÝCH PRÍPADOCH
Tieto Obchodné podmienky Predajcu sú účinné od 27. 10. 2020
Tieto Obchodné podmienky Predajcu upravujú práva a povinnosti Vás ako zákazníka a predávajúceho uvedeného v záhlaví týchto Obchodných podmienok Predajcu (ďalej len „Predajca“) pri nákupe tovaru od Predajcu prostredníctvom portálu www.robene.sk (ďalej len „Portál“).
Časti týchto Obchodných podmienok Predajcu upravujúce spotrebiteľské práva sa na Vás vzťahujú len ak sa na Vás vzťahuje ochrana spotrebiteľa podľa všeobecne záväzných právnych predpisov.
Pri nakupovaní tovaru od Predajcu sa na Vás vzťahuje ochrana spotrebiteľa ak ste fyzickou osobou, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy uzatvorenej s Predajcom nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
Tieto Obchodné podmienky Predajcu neupravujú Váš vzťah so spoločnosťou MADWIRE, s. r. o., so sídlom Šoltésovej 14, 811 08 Bratislava, IČO: 47 436 310, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č.: 92577/B, založená v Slovenskej republike (ďalej len „MADWIRE“), ktorá prevádzkuje Portál.
Spoločnosť MADWIRE nie je žiadnym spôsobom zmluvnou stranou Vášho vzťahu s Predajcom a akékoľvek práva voči Predajcovi ste povinný uplatňovať výhradne u Predajcu.
Viac informácii o Vašom vzťahu so spoločnosťou MADWIRE pri používaní Portálu sa dozviete vo Všeobecných podmienkach používania Portálu www.robene.sk .
Tieto Obchodné podmienky Predajcu nadobúdajú záväznosť momentom ich odsúhlasenia Vami ako kupujúcim. Odsúhlasenie týchto Obchodných podmienok Predajcu vykonáte zakliknutím príslušného checkboxu v objednávkovom formulári. Bez odsúhlasenia týchto Obchodných podmienok Predajcu nie je možné objedať si tovar od Predajcu.
Objednávku Tovaru môžete uskutočniť vyplnením a odoslaním objednávkového formulára na Portáli, pričom využitie prostriedkov diaľkovej komunikácie je bezplatné. Po odoslaní objednávkového formulára bude Vaša objednávka doručená Predajcovi, ktorý je do 5 dní od doručenia objednávky povinný Vám objednávku potvrdiť alebo odmietnuť. V prípade ak predajca objednávku do 5 dní nepotvrdí, bude automaticky zamietnutá.
Po potvrdení Vašej objednávky Predajcom Vám bude na Váš e-mail alebo schránku vo Vašom užívateľskom účte na Portáli doručené písomné potvrdenie objednávky.
Doručením potvrdzujúceho e-mailu o prijatí objednávky dochádza k uzavretiu kúpnej zmluvy (ďalej len „Zmluva“).
Odoslaním objednávky a zakliknutím príslušných checkboxov pred jej odoslaní nám vyhlasujete, že ste:
sa oboznámili s hlavnými vlastnosťami objednávaného tovaru tak ako boli uvedené v jeho popise;
si prečítali tieto Obchodné podmienky Predajcu a súhlasíte s nimi;
v objednávkovom formulári alebo v údajov vo vašom Užívateľskom účte na Portáli uviedli správne a aktuálne údaje;
mali možnosť oboznámiť sa s možnosťami, podmienkami, lehotami, postupmi, právami a povinnosťami súvisiacimi s uzatvorením Zmluvy.
Predajca môže niektoré z tovarov predávať pod označením „Tovar na zákazku“, to znamená, že takýto tovar nie je na sklade Predajcu a k jeho zhotoveniu pred predajom je potrebné aby ste Predajcovi zadali Vaše osobitné podmienky k jeho zhotoveniu, ako napríklad rozmery, použitý materiál, špecifický nápis alebo maľba, prípadne iné vlastnosti, ktoré vo svojej objednávke špecifikujete.
Tovarom na zákazku je v ponuke predajcu vždy náležite označený poznámkou, že sa jedná o tovar zhotovovaný iba na zákazku.
Beriete na vedomie, že v prípade tovaru na zákazku nemáte právo na odstúpenie od zmluvy bez uvedenia dôvodu v 14 dňovej lehote a lehota dodania tovaru sa môže líšiť od všeobecných dodacích lehôt Predajcu, a to najmä v dôsledku špecifík dodávaného tovaru.
Predávajúci sa zaväzuje dodať Kupujúcemu tovar v množstve, akosti, vyhotovení a za cenu podľa Zmluvy. Tovar bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Vlastnícke právo k tovaru nadobudnete úplným zaplatením ceny tovaru a prevzatím tovaru.
Ceny tovaru Predajcu uvedené pri jednotlivých položkách sú záväzné a platné.
Predajca uvádza všetky ceny ako konečné, to znamená, že sú vrátane DPH (ak sa aplikuje) a všetkých prípadných daní a poplatkov, ktoré je ste povinný zaplatiť aby ste tovar získali, to sa ale netýka prípadných poplatkov za prepravu a podobne.
Preprava tovaru je zabezpečovaná spoločnosťou MADWIRE za podmienok stanovených vo Všeobecných podmienkach používania Portálu . Náklady na prepravu tovaru sú účtované zvlášť podľa zvoleného spôsobu prepravy tovaru, adresy dodania a množstva a povahy tovaru. Bez ohľadu na uvedené Vám bude celková cena Vašej objednávky, vrátane ceny prepravy, zobrazená pred odoslaním Objednávky.
Akciové ceny tovaru sú platné do určeného dátumu, resp. do vypredania zásob tovaru.
Za tovar môžete zaplatiť niektorým z nasledujúcich spôsobov:
Hotovosť – pri dobierke kuriérom;
Platobnou kartou - Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro. Úhradu zrealizujete prostredníctvom on-line platobnej brány GP webpay
Pri platbe kartou budete vyzvaný k zaplateniu ceny tovaru už pri odoslaní objednávky.
Pri každom tovare je uvedená jeho dodacia doba, ktorá určuje do koľkých pracovných dní od uzavretia Zmluvy Predávajúci zvyčajne tovar odosiela. Predávajúci vybavuje objednávky priebežne každý pracovný deň. V prípade, že termín dodania z akéhokoľvek dôvodu nebude Predávajúci môcť dodržať, informuje Vás o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu a uvedie predpokladaný termín dodania. Ak Predajca nezabezpečí tovar ani v dodatočnej dodacej lehote, ktorú Vám oznámil, máte právo od Zmluvy odstúpiť.
Odsúhlasením týchto Obchodných podmienok Predajcu súhlasíte s predlžením dodacej lehoty jednotlivého tovaru v prípade, ak nie je možné dodať všetok objednaný tovar v dohodnutom termíne.
Záväzok Predajcu dodať Vám objednaný tovar je splnený odovzdaním tovaru prvému prepravcovi na prepravu do miesta dodania tovaru uvedenom v objednávke. Záväzok dodať tovar sa považuje za splnený aj v prípade, ak si tovar neprevezmete v dohodnutom čase a na dohodnutom mieste, resp. odmietne tovar prevziať.
V prípade ak si tovar neprevezmete a tovar sa vráti späť, má Predajca právo od Zmluvy odstúpiť a požadovať od Vás náhradu nákladov spojených s odoslaním a vrátením tovaru a v prípade tovaru na zákazku aj náklady na výrobu tovaru.
Pri prevzatí zásielky ste povinný skontrolovať, či obal nie je poškodený a či je tovar bez vád. V prípade viditeľného poškodenia obalu alebo tovaru ste oprávnený zásielku neprevziať.
Predajca nezodpovedá za poškodenie a/alebo oneskorenie dodávky tovaru spôsobené doručovateľom alebo nesprávne zadanou adresou v objednávke.
Vašu objednávku môžete zrušiť do jej potvrdenia Predajcom aj bez uvedenia dôvodu. Ak už bola zaplatená cena za tovar, bude Vám vrátená v lehote 14 pracovných dní na účet, z ktorého bola uhradená; v prípade platby kartou sa môže táto doba vzhľadom na postup banky predĺžiť.
V prípade ak Predajca po potvrdení objednávky zistí, že tovar nie je možné dodať z dôvodu jeho nedostupnosti (vypredanie zásob alebo stiahnutie z ponuky), alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia nebude možné dodať tovar v dohodnutej lehote, alebo cene, a/alebo zabezpečenie tovaru by spôsobilo Predávajúcemu neprimerané ťažkosti a neprimerané výdavky v pomere k hodnote tovaru, je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak sa s Vami nedohodne na náhradnom plnení. V prípade odstúpenia od zmluvy zo strany Predajcu Vám už zaplatená cena za tovar bude vrátená v lehote 14 pracovných dní na účet, z ktorého bola uhradená; v prípade platby kartou sa môže táto doba vzhľadom na postup banky predĺžiť.
V prípade ak ste s Predajcom uzatvorili Zmluvu a cenu tovaru uhradili vopred, zaniká Zmluva uplynutím 45 dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy ak Vám objednaný tovar nebude dodaný. Cena za tovar Vám bude vrátená v lehote 14 pracovných dní na účet, z ktorého bola uhradená; v prípade platby kartou sa môže táto doba vzhľadom na postup banky predĺžiť.
Táto časť Obchodných podmienok Predajcu upravuje podmienky, za ktorých si môžete uplatniť Vaše nároky z vád tovaru u Predajcu v prípade ak ste spotrebiteľom. V prípade ak nie ste spotrebiteľom, platia pre Vás podmienky uplatnenia nárokov z vád tovaru podľa Obchodného zákonníka.
Ak sa vyskytne u zakúpeného tovaru v záručnej dobe vada, máte právo túto vadu reklamovať.
Za vadu tovaru nemožno považovať zmeny vlastnosti tovaru, ktoré vznikli v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebovania, nesprávneho používania alebo používania v rozpore s účelom, na ktorý je daný tovar určený, nevhodnej či zanedbanej základnej údržby, nesprávnom zásahu z Vašej strany, prípadne tretej osoby a/alebo nesprávnom skladovaní tovaru. Vadou tovaru nie je taktiež menší rozdiel v štruktúre lícnej kresby prírodnej kože. Pri použitých veciach nezodpovedá Predajca za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením.
Ak si ako spotrebiteľ uplatníte právo zo zodpovednosti za vady predaného tovaru riadne a včas, je Predajca alebo ním poverený zamestnanec povinný o reklamácii rozhodnúť ihneď, v odôvodnených prípadoch aj neskôr, avšak celková doba reklamácie nesmie presiahnuť 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie tovaru.
Za odstrániteľnú vadu sa považuje taká vada, kedy jej odstránením (opravou) neutrpia vzhľad, funkcia a kvalita výrobku, a ktorej odstránenie možno uskutočniť bez zbytočného odkladu, a ktorej odstránenie je účelné.
Pri výskyte odstrániteľnej vady máte právo požadovať jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie.
Predajca môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú (bezchybnú), ak Vám to nespôsobí závažné ťažkosti.
Za neodstrániteľnú vadu sa považuje taká vada, ktorá bráni riadnemu užívaniu tovaru, a ktorú nie je možné odstrániť, alebo jej odstránenie je neúčelné.
Ak ide o vadu neodstrániteľnú, nespôsobenú nedbalosťou pri užívaní máte právo požadovať:
výmenu tovaru za nový a bezchybný,
odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Tie isté práva Vám prislúchajú, ak ide síce o odstrániteľné vady tovaru, však pre ich opätovný výskyt po oprave alebo ich väčší počet nemôžete tovar riadne užívať.
Pri poskytovaní zľavy sa prihliada na charakter vady, stupeň a spôsob opotrebenia výrobku, dĺžke jeho užívania a k možnostiam jeho ďalšieho užívania.
Pokiaľ chce spotrebiteľ reklamovať tovar, musíte kontaktovať predajcu na e-mailovej uvedenej v jeho profile predajcu, ktorú nájdete na Portáli, alebo písomne na adrese sídla Predajcu uvedenú v záhlaví týchto Obchodných podmienok Predajcu. Do správy ste povinný uviesť označenie reklamovaného tovaru, popísať dôvod reklamácie, zvoliť si spôsob vybavenia reklamácie a priložiť kópiu faktúry alebo dokladu o zaplatení za reklamovaný tovar. Informácie o reklamovanom tovare môžete uviesť aj v reklamačnom formulári.
Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, Predajca Vám doručí potvrdenie o uplatnení reklamácie ihneď, ak by z akéhokoľvek dôvodu nebolo možné potvrdenie doručiť ihneď, doručí ho Predajca bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
Pokiaľ nemá Predajca žiadne prevádzky, tak musíte reklamovaný tovar musíte zaslať na korešpondenčnú adresu Predajcu uvedenú v záhlaví týchto Obchodných podmienok predajcu, a ak taká nie je, tak na adresu sídla Predajcu.
Tovar je vhodné zasielať v originálnom obale, alebo v prepravnom obale, vyhovujúcom nárokom prepravy krehkého tovaru a to vrátane všetkého príslušenstva a označiť zásielku príslušnými symbolmi, pretože Predajca neručí za prípadné mechanické poškodenie pred prijatím tovaru. V prípade oprávnenej reklamácie máte ako spotrebiteľ nárok na náhradu poštovného v najnižšej nutnej výške k bezpečnému doručeniu (nutné doložiť doklad k tejto preprave).
V prípade neoprávnenej reklamácie nemáte nárok na náhradu svojich nákladov spojených s vybavením reklamácie a súčasne ani Predajca nemá nárok na náhradu nákladov, ktoré vznikli na jeho strane.
Práva zo zodpovednosti za vady musíte uplatniť u Predajcu bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr však do uplynutia zákonom stanovenej záručnej doby, t.j. do 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru ak ste spotrebiteľom.
Pri použitých veciach nezodpovedá Predajca za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením a záručná doba je 12 mesiacov odo dňa ich prevzatia kupujúcim. Potravinársky tovar si musí zachovať svoju kvalitu a zdravotnú nezávadnosť do dátumu spotreby, alebo dátumu minimálnej trvanlivosti vyznačenej na obale.
Pri rýchlo kaziacom sa tovare, musíte reklamáciu uplatniť najneskôr nasledujúci deň od prevzatia tovaru, inak mu právo reklamovať takýto tovar zanikne.
Ak sa vybaví reklamácia opravou tovaru, predlžuje sa záručná doba o obdobie od uplatnenia práva na odstránenie vady do doby, kedy ste povinný tovar prevziať. Hneď ako uplatníte niektoré z práv zo zodpovednosti za vady, napríklad právo na opravu tovaru či zľavu, ste týmto prejavom vôle viazaný a nemôžete voľbu uplatneného práva meniť, pokiaľ sa nedohodne s predávajúcim inak.
Pokiaľ bude reklamácia vyriešená výmenou vadného tovaru za nový, začne plynúť záručná lehota znovu od prevzatia tovaru.
Predávajúci posúdi oprávnenosť reklamácie nedostatku na tovare a po posúdení vyrozumie kupujúceho e-mailom o spôsobe vybavenia reklamácie.
Ak tovar kupujte ako spotrebiteľ máte právo odstúpiť od Zmluvy v lehote do 14 dní od prevzatia tovaru, alebo uzavretia zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu, a to aj bez uvedenia dôvodu a bez sankcií. Odstúpením sa Zmluva ruší od začiatku. Kupujúci môže uplatniť odstúpenie aj len vo vzťahu k časti predmetu Zmluvy, v takom prípade sa Zmluva ruší v tejto časti.
Právo na odstúpenie od Zmluvy si musíte uplatniť u Predajcu písomným oznámením odoslaným na e-mailovú adresu uvedenú v jeho profile Predajcu, ktorú nájdete na Portáli, alebo písomne na adrese sídla Predajcu uvedenú v záhlaví týchto Obchodných podmienok Predajcu. Lehota na odstúpenie od Zmluvy sa považuje za zachovanú, ak je oznámenie o odstúpení od Zmluvy odoslané najneskôr v posledný deň lehoty. Formulár na odstúpenie od Zmluvy.
Tovar ste Predajcovi povinný zaslať späť, alebo ho odovzdať na korešpondenčnú adresu Predajcu uvedenú v záhlaví týchto Obchodných podmienok Predajcu, a ak taká nie je, tak na adresu sídla Predajcu najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od Zmluvy. Lehota na vrátenie tovaru sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.
Náklady spojené s vrátením tovaru Predajcovi znášate Vy. Tovar je potrebné doručiť kompletný vrátane príslušenstva, nepoškodený, podľa možnosti v originálnom obale a nepoužívaný (nad rámec používania potrebného k vyskúšaniu veci).
Kupujúci zodpovedá za znehodnotenie tovaru vzniknuté v dôsledku zaobchádzania s tovarom nad rámec potrebný na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
Predajca je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy vrátiť Vám platby, prijaté na základe Zmluvy alebo v súvislosti so Zmluvou. Predávajúci je povinný vrátiť Vám platby rovnakým spôsobom, aký ste použili pri svojej platbe. Predajca nie je povinný vrátiť Vám platby pred tým, ako mu je tovar doručený, alebo kým mu nepreukážete zaslanie tovaru.
V prípade neoprávneného odstúpenia od Zmluvy Vám bude tovar vrátený na Vaše náklady.
Ako spotrebiteľ máte právo obrátiť sa na Predajcu so žiadosťou o nápravu, ak nie ste spokojný so spôsobom, ktorým Predajca vybavil Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že Predajca porušil Vaše práva. Ak Predajca odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov („Subjekt ARS“) podľa zákona 391/2015 Z.z. o o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov („Zákon o ARS“). Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona o ARS. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Sťažnosť môžete podať aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm
Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
Nie ste oprávnený previesť alebo postúpiť akékoľvek práva z týchto Všeobecných podmienok Predaja na tretiu osobu bez nášho súhlasu.
Neuplatnenie akéhokoľvek práva alebo nároku podľa týchto Obchodných podmienok Predajcu zo strany Predajcu neznamená zrieknutie sa alebo vzdanie sa týchto práv a takéto právo alebo nárok je Predajca oprávnený si kedykoľvek uplatniť.
Ak by niektoré ustanovenia týchto Obchodných podmienok Predajcu mali byť neplatnými už v čase ich vydania, alebo ak sa stanú neplatnými neskôr, nie je tým dotknutá platnosť ostatných ustanovení Obchodných podmienok Predajcu. Namiesto neplatných ustanovení Obchodných podmienok Predajcu sa použijú ustanovenia Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka, Autorského zákona a ostatných platných právnych predpisov Slovenskej republiky, ktoré sú svojím obsahom a účelom najbližšie obsahu a účelu.
Pre doručovanie elektronických správ (e-mail) platí, že elektronická písomnosť sa považuje za doručenú jej doručením do emailovej schránky adresáta. Pre doručovanie písomností platí, že zásielka sa považuje za doručenú aj v prípade, ak ju adresát odmietne prevziať, alebo aj v prípade, že si ju adresát vlastným zavinením alebo opomenutím neprevezme. V takom prípade sa považuje za doručenú uplynutím úložnej doby na pošte v trvaní podľa určenia odosielateľa a vrátením zásielky odosielateľovi, o čom musí odosielateľ preukázať nepoškodený dôkaz. Oznámenia doručované prostredníctvom doručovateľa – kuriérskej služby budú považované za doručené momentom prevzatia adresátom. V prípade neúspešnosti doručenia kuriérskou službou sa bude považovať za moment doručenia tretí deň po vykonaní prvého pokusu o doručenie, pričom vykonanie pokusu o doručenie sa preukáže vyhlásením doručovateľa – kuriérskej služby. Bez ohľadu na vyššie si môžu strany akékoľvek správy a informácie doručovať aj prostredníctvom Portálu (napr. do schránky účtu, prostredníctvom notifikácií a podobne) a takáto správa alebo informácia sa považuje za doručenú momentom jej preukázateľného umiestnenia do schránky Vášho Užívateľského účtu alebo Účtu Predajcu.
Na základe týchto Všeobecných podmienok používania vzniká medzi Vami a Predajcom zmluvný vzťah, ktorý sa spravuje právnym poriadkom Slovenskej republiky. Všetky spory týkajúce sa nárokov vyplývajúcich z týchto Obchodných podmienok Predajcu alebo Zmluvy či súvisiace so Zmluvou a Obchodných podmienok Predajcu budú výlučne v kompetencii súdov Slovenskej republiky. Vy aj Predajca súhlasíte s tým, že takéto spory budú podliehať jurisdikcii týchto súdov.
Doručenie službou Packeta. Svoju zásielku si môžete vyzdvihnúť na zvolenom odbernom mieste. Zásielku je možné sledovať.
Prejsť do profilu