Časté otázky k nákupu
Registrácia na Robene.sk je povinná v prípade, že máte záujem predávať svoje handmade výrobky alebo nakupovať výrobky od iných slovenských predajcov. Nákup bez registrácie nie je možný.
Samotná registrácia prebieha jednoducho a zvládnete ju v priebehu pár minút. Po kliknutí na "Prihlásiť sa" v pravom hornom rohu, sa zobrazí prihlasovací formulár, pod ktorým sa nachádza hláška "Ešte nemáte u nás účet? Zaregistrujte sa!". Následne vypíšete pár údajov, odsúhlasíte naše Podmienky používania a Podmienky ochrany osobných údajov.
Už pri prvom prihlásení odporúčame nájsť si chvíľku čas a vypísať si ďalšie údaje v profile, ktoré je nevyhnutné mať vypísané kvôli nákupom. Ide o adresy, ktoré nájdete v sekcii "Moje adresy" - ak si ich vypíšete hneď na začiatku, pri nákupe ich už nebudete musieť vypisovať, ale systém si ich automaticky načíta.
V sekcii "Môj profil" si môžete nahrať fotku a nastaviť svoju prezývku, pod ktorou budete na ROBENE vystupovať.
Online platba kartou
Online platba kartou prebieha prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány od ČSOB. Na online platby kartou musí mať karta povolené platby na internete.
Platobná brána Global Payments webpay umožňuje prijímať online platby prostredníctvom kariet Mastercard, Visa a Diners Club. Overovanie vašej platby prebieha pomocou 3D Secure, čo ja navyššie možné zabezpečenie.
K žiadnym údajom z vašej karty, ktoré je potrebné vyplniť sa my nedostávame, celý proces platenia prebieha na zabezpečenej stránke ČSOB banky.
Výhodou platenia prostredníctvom platobnej karty je, že vaša platba je po zaplatení priradená k vašej objednávke do niekoľkých minút, a tak predajca môže na vašej objednávke začať pracovať oveľa skôr.
Platobné tlačidlá BESTERON
Za svoju objednávku môžete zaplatiť aj platbou na účet cez Internet Banking vašej banky. Stlačením platobného tlačidla banky budete presmerovaný do Internet Bankingu alebo mobilnej aplikácie. Po prihlásení sa je už len potrebné platbu potvrdiť. Všetky údaje o platbe a príjemcovi budú systémovo predvyplnené.
SPOROPAY= INTERNET BANKING SLOVENSKEJ SPORITEĽNE
TATRAPAY = NTERNET BANKING TATRA BANKY
UNIPLATBA = INTERNET BANKING UNICREDIT BANKY
EPLATBY VÚB = INTERNET BANKING VŠEOBECNEJ ÚVEROVEJ BANKY
PLATBA ONLINE = INTERNET BANKING POŠTOVEJ BANKY
VIAMO = VIAMO PREVOD
Áno, na Robene.sk môžete urobiť jednu objednávku naraz aj od viacerých, resp. rôznych predajcov. V nákupnom košíku potom uvidíte, že dané produkty budú rozdelené podľa obchodíkov, ku ktorým patria a taktiež uvidíte medzisúčty jednotlivých objednávok. Musíte však rátať s tým, že v prípade nákupu od rôznych predajcov, bude ku každej objednávke prirátaná aj suma za dopravu zvlášť.
Na konci nákupného košíka sa nachádza údaj "celková suma", ktorú je potrebné uhradiť. Táto cena zohľadňuje už všetky produkty a ceny za dopravu.
Po uhradení objednávky si stav jednotlivých podobjednávok môžete sledovať vo svojom účte, v časti "moje objednávky". Okrem toho, však vždy pri zmene stavu niektorej z podobjednávok, budete informovaný aj prostredníctvom e-mailu.
V takomto prípade je objednávka rozdelená na podobjednávky. Každá podobjednávka spadá pod konkrétny obchodík, ktorý objednávku vybavuje individuálne sám za seba. To znamená, že objednané produkty od rôznych predajcov budú doručené v rôznych časových intervaloch.
Každý predajca má 48h na potvrdenie objednávky. V prípade, že tak predajca neurobí, po uplynutí tejto doby bude objednávka automaticky zrušená a peniaze Vám vrátime na účet.
Akonáhle predajca vyexpeduje balíček, budete o tom informovaní prostredníctvom e-mailu. V deň doručenia Vás bude náš kuriér GLS informovať o priebežnom čase doručenia.
U nás si typ dopravy určuje každý Predajca zvlášť.
U Predajcov môžete naraziť na tieto typy dopravy:
zásielkovňa,
slovenská pošta,
osobný odber,
vlastná doprava.
Viac informácií o tom, aký typ dopravy Predajca ponúka nájdete priamo v jeho Obchodíku, v hornej modrej lište (vedľa Podmienok používania) alebo v tlačidle "možnosti doručenia". V košíku sa vám taktiež zjavia všetky ponúkané typy doručenia tovaru daného predajcu.
Predajca má individuálne možnosť určiť aj iný spôsob doručenia, a to konkrétne:
ZÁSIELKOVŇA
SLOVENSKÁ POŠTA
OSOBNÝ ODBER - na mieste vopred určenom predajcom.
VLASTNÁ DOPRAVA - ak má predajca k dispozícii vlastného kuriéra alebo šoféra môže ponúkať aj túto možnosť prepravy balíčkov. Cenu vlastnej dopravy určuje predajca. Za doručenie prostredníctvom vlastnej dopravy nenesieme zodpovednosť. (* Viac informácií nájdete v modrej lište v konkrétnom Obchodíku pod políčkom "Možnosti doručenia")
Každému predajcovi na Robene.sk je možné napísať súkromnú správu cez náš integrovaný messenger.
Môžete napísať 4 typy správ:
Správa pre obchod - po prekliku do konkrétneho obchodíku - v modrej lište pod cover fotkou obchodu - klinite na ODOSLAŤ SPRÁVU
Správa týkajúca sa konkrétneho produktu - na stránke daného produktu sa vedľa tlačidla "Do košíka" nachádza tlačidlo s ikonou správy - po kliknutí na toto tlačidlo sa môžete predajcu spýtať na rôzne doplňujúce informácie týkajúceho sa daného produktu
Správa týkajúca sa konkrétnej objednávky - v sekcii "moje objednávky" nájdete možnosť napísať správu predajcovi, ktorá sa týka objednávky z jeho obchodu
Správa k objednávke - tlačidlo v zozname vašich objednávok, po rozokliknutí môžete kontaktovať predajcu
Do nákupného košíka na portáli je možné si vložiť ľubovoľný tovar od našich predajcov. Pri dokončení objednávky v časti KUPÓNY vložíte uníkátny kód z darčekovej poukážky a kliknete na tlačidlo POUŽIŤ. Z ceny nákupu sa odpočíta hodnota darčekového poukazu. V prípade, že bude celková hodnota objednávky vyššia ako je hodnota darčekového poukazu rozdiel uhradíte štandardným spôsobom - platba kartou alebo prostredníctvom internetbankingu. V opačnom prípade (ak je hodnota nákupu nižšia ako hodnota darčekového poukazu) nebude možné použiť zvyšnú hodnotu darčekovej poukážky pri ďalšom nákupe. Darčekový poukaz môžete použiť na jeden nákup.
Nevyužitý darčekový poukaz nie je možné vymeniť za iný, ani nie je možné preplatiť alebo predĺžiť jeho platnosť.
Ak by bola stornovaná objednávka uhradená darčekovým poukazom informujte nás zaslaním emailu na info@robene.sk alebo cez kontaktný formulár a vystavíme vám nový darčekový poukaz.
Nie. V rámci jedného nákupu je možné použiť len jeden darčekový poukaz.